Kontaktpersoner
Jenny Lindin
E-post jenny.lindin@nykvarn.se
Telefon 08 - 555 010 24
Mia Tuhkasaari
E-post mia.tuhkasaari@nykvarn.se
Telefon 08 - 555 010 25
Du som är anställd i Nykvarns kommun rapporterar arbetstider och liknande i systemet Heroma. Om du är timanställd ska vissa saker redovisas på blankett.
I personal- och lönesystemet Heroma - Självservice kan du som anställd se dina anställningsuppgifter, lönespecifikationer, arbetstider och liknande.
Mer information om systemet hittar du på sidan om Heroma (se menyn till vänster).
Om du är nyanställd eller återanställd löntagare behöver du anmäla ditt konto till Swedbank för att få in lönen på ditt bankkonto. Detta gör du via länken under Relaterad information.
Om du inte anmäler ditt konto får du istället ett utbetalningskort att lösa in på banken.
Vill du ändra ditt lönekonto gör du det också via länken under Relaterad information.
Lönen utbetalas den 25 varje månad. Om löneutbetalningsdagen infaller på en helgdag betalas lönen ut närmaste vardag före helgdagen. Decemberlönen betalas ut närmaste vardag före julafton.
Om du har en e-brevlåda, till exempel Kivra, kan du få din lönespecifikation skickad dit.
Du som är timavlönad ska registrera frånvaro och kilometerersättning via blankett. Blanketten fyller du i tillsammans med din chef på arbetsplatsen. Chefen skickar sedan blanketten vidare till löneavdelningen.
På nykvarn.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies här.