Besöksadress
Centrumvägen 26
155 80 Nykvarn
E-post kundcenter@nykvarn.se
Telefon 08-555 010 00
Akuta ärenden när kommunen har stängt
Södertörns larmbord, 08-721 23 13
När växeln är stängd men kommunkontoret öppet så kan du nå kundcenter på
Telefon 08-555 014 90
Måndag kl. 18.00-19.00
Torsdag kl. 18.00-19.00
Fredag kl. 15.00-17.00
Att en handling är allmän betyder att den är offentlig och att du får läsa handlingen hos myndigheterna.
Som medborgare har du oftast rätt att få veta vad som händer i kommunen. Du kan alltid höra av dig till kommunen och berätta vilka handlingar du vill läsa.
Handlingar som är offentliga och där det inte gäller sekretess på informationen, ska du snabbt få läsa. Kontakta kommunens registrator via telefon 08-555 010 04 eller e-post kommun@nykvarn.se för att ta del av handlingar.
Vill du läsa gamla handlingar före 1999 ska du istället vända dig till Södertälje Stadsarkiv.
På nykvarn.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies här.